viernes, 28 de octubre de 2011

LANEAN JARRAITUZ

Gaurko klasean irakasleak Ludovikoren musika jarri digu eta gure begiak izteko esan digu. Ariketa honen helburua zera izan da, norberak bere erlaxatzea, horrela klasea ematerako orduan lasai eta arreta handiarekin egon ahal izango gara. Musika ez zen oso ondo entzuten eta ariketa ez da guztiz ondo irten ikasleok ez daukagulako honelako ariketak egiteko ohitura. Hori ondoriozta dezakegu, gero klasea hasterakoan zarata handia eginez jarraitu dugulako.

Talde bakoitzak gure lanari ekin diogu, eta klasea aurrera joan ahala, zenbait zalantza sortu egin dira,  batez ere metaforaren esanahiari buruz. Talde batzuk klasetik irten dira, gela barruan zarata handiegia zegoelako guztiok era egokian lan egin ahal izateko, eta beste batzuk ordenagailu gelara joan dira haien lana burutzeko. Datorren astean daukagun lanari buruzko azalpena eman digu irakasleak. Lan horren helburua zera da, 10-15 minutu bitartean gainerako ikaskideei ezagutzen ez duten gai bati buruzko azalpen bat ematea, horrek dauzkan garrantziez eta beharrez guztiok jabetu gaitezen.

Hemen gure gelakide guztien Portfolioak aurkitu ahal izango ditugu.
  1. http://iktlantzen.blogspot.com
  2. http://iktatzen.blogspot.com/ 
  3. http://iktworld.blogspot.com/
  4. www.iktegunerokoa.blogspot.com 
  5. http://tik-tok-tak.blogspot.com/
  6. http://xatakatoka.blogspot.com/
  7. http://berriteknologiratzen.blogspot.com/ 
  8. http://informatikanmurgilduz.blogspot.com/ 
  9.  http://ikt-kazetariak.blogspot.com/
  10. http://iktmundua.blogspot.com 
  11. http://haizeairatiarrate-portfolioa.blogspot.com/ 
  12. http://iktmagistral32.blogspot.com/2011/11/blog-post_04.html 
  13. http://olatzmaialendeieneikt.blogspot.com/ 
  14. http://pinuak.blogspot.com/
  15. http://iktlh32teoria.blogspot.com/ 
  16. IKT-Hezk-balia.blogspot.com
  17. www.bideberriak-iktak.blogspot.com 
  18. http://ikt-lana.blogspot.com/
  19. http://ikt-ikasgaia.blogspot.com
  20. http://ikusi-eta-ikasi.blogspot.com/
http://landuzetasakonduz.blogspot.com/

No hay comentarios:

Publicar un comentario